Post by piogridtelteenor on Feb 20, 2022 21:55:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beach War: Fight For Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beach War: Fight For Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen munten ▞▞▞
▞▞▞ Beach War: Fight For Survival 2022 version ▞▞▞
Beach War: Fight For Survival Δράση ohp
saai en zinloos. je verslaat de 2e ronde en moet het nog steeds herhaaldelijk opnieuw doen
Vrij goede graphics, was leuk. Ik kreeg board na ongeveer 30 minuten tot uur. verwijderd
Het niet bijschrijven van het winnende bedrag voor level 35, 36, 37 en 38 was niet goed. Ik wilde het een 4,5 geven, maar alleen hiervoor tot 3. Btw 38 level was het laatste dat ik kon spelen. Niets meer dan dat.
Advertenties verspillen tijd
Leuk, maar waarom is .50BMG zo nutteloos tegen persoonlijk?
Goed spel met mooie graphics
Koel
Awwwwwsome game,graphics.Als ze besloten om het te upgraden.Het zal nog slechter zijn.."*****Plus"
Het is cool, ik hou van het eigenlijke schieten, ik bedoel, het bevel voeren
ok maar opties minder geen pas optie geen wapen upgrade
Het is best realistisch, je moet ook behoorlijk snel zijn
Slechtste game ooit Elke keer was de advertentie en upgrade van elke minuut het slechtst
Beach War: Fight For Survival פעולה oagx
Te veel voegt games toe heel leuk tho
Leuke game erg leuk platformavontuur in deze game
Ik genoot hiervan totdat een agressieve advertentiecampagne werd gelanceerd. Nee, ik betaal niet voor het verwijderen van advertenties totdat ik een goed gevoel voor het spel heb gekregen... wat niet zal gebeuren met agressieve advertentiecampagnes. Verwijderd.
Veel advertenties
Cool!!!
Het moet sneller herladen en grafice is ok.
Niet zoals ik had verwacht..
het is moeilijk om op herstelkruisen te schieten.
De game is geweldig, geweldige graphics, goede besturing, maar te veel advertenties. Advertenties komen in elke ronde in zwart-wit van het spel, dit is irritant. Afgezien van dat spel is het erg goed.
Te hard.
Voeg meer niveaus toe..
Mf game 96% om een item te upgraden en ook dan mislukt het upgraden.
Geweldig
Goed maar niet goed genoeg
Dit spel speelt al twee tot drie dagen, maar je speelt het ook niet, hierin is de rebellie van ons, hoe zal de rebellie gebeuren, vertel ook
Goed gedaan
Goede game, behalve dat er nooit een video beschikbaar is om te updaten, winkels of wapens. Tenzij je veel geld uitgeeft.
leuke ti
Maar het spel is gebruikte data
Mad Dex Arcade lgsb
Goed, maar het toevoegen van een garnier-product blijft lang hangen en wordt pas verwijderd als de app in de buurt is
BeachWar: Phòng thủ bãi biển Hành động cder
Veel te veel advertenties!
Ik hou van dingen fotograferen. Doodt tijd en redt levens, en houdt me uit de gevangenis. PTSS, 15 jaar marine.
Gameplay is ok, maar het richten is waardeloos, want als je richt en schiet, gaat het vizier van de scope alle kanten op, vond ik het onstabiel